A siker kulcsa 30%-ban edzés, 70%-ban sporttáplálkozás!

Biztos, hogy egy csoki vagy túrórudi a legjobb választás meccs előtt?
Milyen étrendkiegészítőt szedjek?
Én is savas vagyok, lúgosítsak-e?
Mit egyek edzés előtt?
Hogyan fogyjak le sport mellett, hogy ne rontsam a teljesítményem?

Sporttáplálkozás eredményes edzés

Szerző: Silye Gabriella

Mikor érdemes a táplálkozással foglalkozni?

  • ingadozó teljesítmény
  • lassú fejlődés
  • hiába edzel nincs eredménye
  • gyenge immunrendszer, sokszor betegeskedsz
  • állandó fáradtság
  • súlyproblémával küzdesz
  • hízni, izmosodni szeretnél, de sehogyan sem megy
  • emésztőrendszeri problémák (hasfájás, székrekedés, hasmenés, gyomorsav probléma)

Eredmény:

  • jó közérzet, magas energiaszint
  • kiváló teljesítmény
  • optimális tápanyagellátottság
  • optimális testsúly
  • könnyebb és gyorsabb regeneráció
  • végre megtudja mi a jó a szervezetének, mikor mit kell ennie a célnak megfelelően

A Sporttáplálkozási program egy szakemberrel történő személyes konzultáció, melynek során feltérképezzük a környezeti tényezők károsító hatását és szervezet állapotát (diagnosztika), ezt követően az egyéni szükségletek (életmód, sportág, edzések intenzitása, időtartama)  figyelembe vételével személyre szabott javaslatokat állítunk össze a tápanyagellátás, a folyadékbevitel optimalizálása érdekében.

Összeállítjuk megfelelően, tudományos alapokon nyugvó elvek szerint a táplálkozásod, nem kell saját magadon próbálgatni a különböző diétákat, étrendeket, étrend-kiegészítőket, amivel rengeteg kárt tudsz okozni a teljesítményedben.

Mikor fordulj hozzánk?

  • rendszeres edzéssel sem tudod tovább növelni a teljesítményed, de úgy érzed, többre lennél képes
  • szeretnél mindent megtenni, amit csak lehet a siker elérése érdekében
  • szeretnéd kiküszöbölni az étkezés helytelenségéből adódó teljesítményromlást, hatékonnyá tenni az edzést, a versenyeket
  • tudni szeretnéd, hogyan kell táplálkoznod, hogy a legjobb formádat hozd
  • szeretnéd tudni milyen és mennyi étrend-kiegészítőt szükséges fogyasztanod
  • szeretnél eligazodni az élelmiszeripari termékek között, melyiket válaszd
  • fáradékony vagy, nem tudsz jó intenzitással edzeni, nincs elég energiád
  • az állandó edzések mellett is súlyproblémákkal küzdesz
  • gyakran fordul elő sérülés
  • sokszor vagy beteg
  • emésztési problémáid vannak
  • gyakran fáj a fejed vagy szédülsz
  • le akarsz állni a versenyszerű sportolással, de nem szeretnél elhízni

Sporttáplálkozási sikertörténetek:

Detre Diána „Mindig is kényesen ügyeltem a súlyomra, alakomra >>> 

Somorjai Tamás „Kb. 7-8 éve volt probléma a gyomrommal >>>

Burján László “A versenyek előtti fogyasztás mindig nagyon megviselt >>>

Györe Anett a Dominó Honvéd-Polo vízilabda csapatának kapitánya >>>

Sporttáplálkozás, teljesítménynövelés, étrendek, receptek.

A szerző az elmúlt évek tapasztalatai alapján megválaszolja a sportolókban felmerülő gyakorlati kérdéseket:

  • a helyes étkezés, edzés előtt és után, verseny előtt, a felkészülési időszak alatt, illetve az edzőtáborban;
  • a teljesítményfokozás és- optimalizálás kérdése;
  • a fáradás késleltetése;
  • a sportsérülés elkerülése;
  • a testsúly csökkentése;
  • a vitamin és ásványi anyagok megfelelő pótlása;
  • a folyadék- és tápanyagszükséglet biztosítása,
  • az izomtömeg növelés;
  • a fogyókúra.

Szerezd meg a “Sporttáplálkozás a maximális teljesítményhez” című könyvet, vagy online tanácsadást!Sporttáplálkozás