Achilles fájdalom kezelése – nyújtással, erősítéssel

11 900 Ft

Achilles fájdalom kezelésére, és az izomfáradtság okozta sérülések kockázatának csökkentésére való ez az eszköz, mellyel az izomerő és az állóképesség fejleszthető. Amerikai tudosok által kifejlesztett eszköz, mellyel azonnal csillapodnak, vagy akár el is múlnak fájdalmaid. Nyújtás és erősítés egyszerre.

 

 

Leírás

Leírás

Achilles fájdalom az ínszalag és az izmok rugalmatlanságára vezethető vissza. Ezért kulcsfontosságú a megfelelő nyújtás, erősítés annak érdekében, hogy fájdalommentesen tudj mozogni.

Ennek az eszköznek a rendszeres használatával az alábbiakat tudod megoldani:

  • achilles ín rövidülés kezelése
  • a lábszár izmait intenzíven erősíti (ami például labdarúgóknál kulcsfontosságú)
  • achilles ín rövidülés gyógytorna
  • achilles ín gyulladás megelőzése, gyógyítása
  • achilles fájdalom megelőzése, gyógyítása
  • bokaficam megelőzése
  • talpi bőnye gyulladás megelőzése, gyógyítása
  • sarokfájdalom megelőzése, gyógyítása
  • boka rugalamassága, izmainak megerősítése
  • sípcsontnál jelentkező fájdalom megelőzése
  • sérülés esetén a a rehabilitációs folyamat lerövidül
  • achilles torna gyerekeknek

Sportolókkal végzett vizsgálataink alatt több évtizede éve azt tapasztaljuk, hogy nincs nyújtás (fontosságáról itt írtunk korábban), vagy amennyiben van is, nem a megfelelő technikát alkalmazzák.

Testünk harmonikus, fájdalommentes működését ajándékba kapjuk. Ha megfelelően vigyázunk erre az összhangra, sokáig egészségesen élhetünk, aktívan sportolhatunk. Ekkor fizikai teljesítő képességünket semmi sem akadályozza. Ám amikor az ízületeinkben, vagy izmainkban megbomlik az egyensúly, akkor sérülés következhet be.

Akár a túlzottan megrövidült, feszes, merev izom, akár a megnyúlt izmok is okozhatnak fájdalmas tüneteket. Amennyiben tartósan megmarad ez az állapot, az egyfajta láncreakciót indít be, hiszen a még egészséges testrészeid igyekeznek átvenni a kiesett funkciókat. Ezáltal maguk is túlterheltté válnak idővel.

Számtalan sérülés előzhető meg az alsó végtagon található izomzat és ínszalagok erejének, egyensúlyának és rugalmasságának javításával. A gyakorlatokat több alkalommal, minél hosszabb ideig végzed megszakítás nélkül, annál jobban fejleszted állóképességed.

Napi használatával (…, de akár naponta több alkalommal) kiváló eredményeket tudsz elérni. Fontos, hogy előtte melegíts be az izmaidat! Többféle gyakorlatot érdemes végezned, melyek a lábszár izmait alaposan átmozgatják, megerősítik. Miközben az állóképességedet, és az izomerődet fejleszted, csökken az izomfáradtságból eredő sérülések kockázata.

 

Ahol találkozhattál velünk: dieta-fitnesz hvg index kecskemet mtv nepszabadsag nlc-hu nok-lapja sportolj tv2 vas-nepe hetek

A honlap sütiket használ. Részletek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás